Polityka prywatności

POSTANOWIENIA OGÓLNE 

  1. Administratorem danych osobowych jest Snailmed Polska sp. z o.o. z siedzibą w Sosnowcu przy ul. Pusta 62, 41-206 Sosnowiec (dalej: Administrator).
  2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz innymi obowiązującymi przepisami.
  3. Dane osobowe, poza celami szczegółowymi wskazanymi poniżej, mogą być przetwarzane przez Administratora również w celu realizacji obowiązków Administratora przewidzianych prawem (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w szczególności obowiązków księgowo-podatkowych, jak również, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, w celach dokumentacyjnych, ochrony praw Administratora, w tym w szczególności dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Dane osobowe są przez Administratora przetwarzane wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów ich przetwarzania wskazanych w niniejszej Polityce lub wypełnienia przez Administratora obowiązków nałożonych prawem, a jeżeli okres przedawnienia roszczeń wynikających z tych celów jest dłuższy – maksymalnie do czasu upływu terminu przedawnienia.
  5. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży, w szczególności podmioty obsługujące płatności, dostarczające produkty, zapewniające usługi dodatkowe związane z zakupem, biorące udział w obsłudze infolinii, reklamacji; podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi księgowe, doradcze, marketingowe, serwisowe oraz dostawcy usług IT.
  6. Na zasadach określonych w przepisach regulujących ochronę danych osobowych przysługuje Klientowi prawo do żądania dostępu do podanych danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. W przypadkach, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), Klientowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z przepisów, jeżeli jest to uzasadnione szczególną sytuacją Klienta.
  8. Klient, który wyraził zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną i używanie przez Administratora telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego, ma prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem czynności dokonanych na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  9. Ww. uprawnienia (poza prawem do wniesienia skargi do organu nadzorczego) Klient może realizować przesyłając stosowne żądanie na adres: sklep@snailmed.pl

KONTO KLIENTA

  1. W celu utworzenia konta Klienta Klient dokonuje rejestracji, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, podając w formularzu rejestracyjnym niezbędne dane osobowe (dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane dostępowe, itp.).
  2. Dane osobowe podane przez Klienta w momencie rejestracji, jak również dane osobowe dodane przez Klienta w koncie Klienta (w szczególności dane dotyczące zamówień, adresów) przetwarzane są przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu założenia i obsługi konta, w tym zawarcia na żądanie Klienta i wykonania wskazanych w Regulaminie umów o świadczenie usług drogą elektroniczną. Dane te mogą być również przetwarzane, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu prowadzenia działań marketingowych przez Administratora, w tym również w formie komunikacji elektronicznej, jeżeli Klient przy rejestracji wyraził zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną i używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego.

ZAMÓWIENIE W SKLEPIE

  1. Składając zamówienie Klient podaje w formularzu zamówienia dane niezbędne do zawarcia i wykonania umowy sprzedaży wybranego przez niego produktu (dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, adres dostawy, dane dotyczące zamówionych produktów/usług, wybranego sposobu dostawy, wybranej formy płatności, itp.). W zależności od wybranych przez Klienta form dostawy, płatności lub usług dodatkowych dostępnych w Sklepie (dalej: Wybrane Opcje), Administrator może pozyskiwać dodatkowe dane Klienta niezbędne do realizacji Wybranych Opcji od podmiotów współpracujących z Administratorem z zakresie tych Wybranych Opcji (w szczególności od podmiotów obsługujących wybrane przez Klienta formy płatności czy dostarczających usługi dodatkowe).
  2. Dane, o których mowa w ust. 1 powyżej są przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży, zgodnie z Wybranymi Opcjami. Dane te mogą być również przetwarzane, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu prowadzenia działań marketingowych przez Administratora, w tym również w formie komunikacji elektronicznej, jeżeli Klient przy składaniu zamówienia wyraził zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną i używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego.
  3. Dane, o których mowa w ust. 1 powyżej, w zależności od Wybranych Opcji, mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom współpracującym z Administratorem w zakresie tych Wybranych Opcji (w szczególności podmiotom obsługującym wybrane przez Klienta formy płatności czy dostarczającym usługi dodatkowe) w celu realizacji przez te podmioty Wybranych Opcji.
  4. Podanie danych osobowych wskazanych w formularzu zamówienia jest niezbędne do złożenia zamówienia przez Klienta.

REKLAMACJE

  1. Składając reklamację Klient podaje dane niezbędne do obsługi tej reklamacji przez Administratora (dane identyfikacyjne, kontaktowe, dane dotyczące reklamowanych produktów, itp.).
  2. Dane podane przez Klienta przy składaniu reklamacji są przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu obsługi tej reklamacji.
  3. Podanie danych osobowych wskazanych w formularzu reklamacji jest niezbędne do rozpatrzenia przez Administratora reklamacji.

FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE/KONTAKTOWE DOSTĘPNE W SKLEPIE

  1. Na Stronie Sklepu dostępne są dla Klienta formularze zgłoszeniowe/kontaktowe, umożliwiające kontakt z Administratorem w określonych sprawach. Korzystając z formularza Klient podaje dane identyfikacyjne i kontaktowe niezbędne do udzielenia przez Administratora odpowiedzi Klientowi.
  2. Dane podane przez Klienta w trakcie takiej formy kontaktu z Administratorem są przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu udzielenia Klientowi odpowiedzi na jego zapytanie lub zgłoszenie.
  3. Podanie danych identyfikacyjnych i kontaktowych wskazanych w formularzu zgłoszeniowym/kontaktowym jest niezbędne do udzielenia przez Administratora odpowiedzi na zapytanie lub zgłoszenie Klienta.

OPINIE O PRODUKTACH

  1. Na Stronie Sklepu Klient może wyrazić opinię o produktach. W celu opublikowania opinii Klient podaje niezbędne dane, które w powiązaniu z innymi posiadanymi przez Administratora danymi mogą stanowić dane osobowe (nick Użytkownika oraz adres mailowy).
  2. Dane podane przez Klienta podczas publikowania opinii o produkcie są przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu umieszczenia opinii na stronie Sklepu na żądanie Klienta złożone poprzez wysłanie formularza opinii, jak również, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (uzasadniony interes administratora), w celu weryfikacji wiarygodności opinii oraz kontaktu z Klientem celem doprecyzowania lub sprostowania opinii albo ustosunkowania się do opinii. Nick Użytkownika jest upubliczniany na stronie Sklepu, w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust 1 lit. f RODO) w celu uwiarygodnienia opinii o produktach.
  3. Podanie danych wskazanych w formularzu opinii o produkcie jest dobrowolne, ale niezbędne do opublikowania opinii na stronie Sklepu.

INFOLINIA

  1. Klient może kontaktować się z Administratorem za pośrednictwem infolinii – telefonicznie, mailowo. W zależności od wybranej przez Klienta formy kontaktu Administrator przetwarza dane niezbędne do realizacji sprawy, w której Klient się kontaktuje, w tym w szczególności dane identyfikacyjne, informacje o adresie e-mail lub numerze telefonu, jak również nagrania rozmów z infolinii oraz pozostałe dane podawane przez Klienta.
  2. Dane podane przez Klienta w związku z kontaktem z infolinią Sklepu Administrator przetwarza, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu załatwienia sprawy zgłaszanej przez Klienta. Dane mogą być również przetwarzane, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celach dokumentacyjnych i dowodowych dotyczących kontaktów za pośrednictwem infolinii, jak również w celach bezpieczeństwa  oraz weryfikacji i poprawy jakości obsługi Klientów przez infolinię.
  3. Nagrania rozmów z infolinii są przechowywane maksymalnie przez 3 lata. Jeżeli z nagrań wynika potrzeba dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami nagrania są przechowywane do czasu upływu terminu przedawnienia tych roszczeń.

NEWSLETTER I SYSTEM SMS

  1. Klient akceptując regulamin zapisuje się do newslettera oraz wyraża zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach oraz rabatach drogą emailową oraz poprzez system SMS.  Klient wyraża zgodę na przesyłanie przez Administratora informacji handlowych w postaci newslettera oraz informacji SMS przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych  Klienta. Zgoda może być w każdej chwili wycofana, co nie wpływa na zgodność z prawem czynności dokonanych przed jej wycofaniem. Dane identyfikacyjne i kontaktowe podane przez Klienta przetwarzane są przez Administratora na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w celu prowadzenia działań marketingowych. Zapisanie się do otrzymywania informacji handlowych takich jak newsletter oraz SMS jest dobrowolne dla Klienta, jednakże bez podania wskazanych w formularzu zapisu danych identyfikacyjnych i kontaktowych zapisanie się nie jest możliwe.

Polityka Cookies:

  1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
  2. Administrator przechowuje pliki cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. marketingowych (remarketing)
    3. określania profilu Użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google,
    4. zapewnienia prawidłowego działania Sklepu.
  3. Istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej przez Użytkownika, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Jednak, w takiej sytuacji, korzystanie ze strony internetowej przez Użytkownika może być utrudnione.
  1. Pliki cookies mogą być przez Użytkownika usunięte po ich zapisaniu poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące w tym celu lub skorzystanie z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
  2. Pod tymi linkami zamieszczone są informacje o sposobach usunięcia cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych:
  • Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
  • Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html,
  • Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl,
  • Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
  • Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL